Servis

Jak reklamovat:

Velké domácí spotřebiče (chladničky, pračky, myčky…):

Postupujte prosím následovně:

  1. K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
  2. Kontaktujte servisní infolinku na telefonním čísle 577 055 333
  3. Pracovníci infolinky zaevidují Váš požadavek na opravu a následně jej předají příslušnému servisu
  4. Servis Vás zkontaktuje a dohodne s Vámi termín opravy.

Malé domácí spotřebiče a spotřební elektronika:

Vadný výrobek můžete reklamovat u svého prodejce nebo v některém z našich autorizovaných servisů.

Seznam servisů:

Název Adresa Obec Telefon    E-mail
VIDEO klinik, spol. s r.o. Antonínská 4 Brno  602 731 143  servis@videoklinik.cz
ETA a. s. – Centrální servisní středisko Hrabůvky 803
(vstup do areálu z ulice Hrabůvky)
Zlín  577 055 331  servis@eta.cz
TVS Servis Nábřeží SPB 454 Ostrava  596 912 602  tvs@login.cz
Poass Radioservis – Zemek Jiráskovo nám.1123 Hradec Králové  495 521 490  poass2hk@volny.cz
JM SERVIS, s. r. o. Průmyslová 458 Planá nad Lužnicí  381 261 831 info@jm-servis.cz
Eservis – Radim Wejskrab Klavíková 12 České Budějovice  387 318 700  eservis@eservis.cz
A. V.  Kovoslužba Cílkova 796/9 Praha 4  241 714 442  servis@kovosluzba.cz
INTERSERVIS Liberec 28. října 41 Liberec  482 771 547  loffler@inter-servis.cz
TOP Elektronik Závodu míru 500/100 Karlovy Vary  353 230 336  info@topelektronik.cz

 

Informace o způsobu použití a údržbě výrobku

  1. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, 
    1. pokud vadu sám způsobil, např. tím, že
    2. provedl neodbornou nebo nesprávnou montáž či instalaci věci
  2. používal věc pro jiný účel, než ke kterému věc slouží nebo je určena
  3. Jedná-li se o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání, neboť se nejedná o vadu věci
  4. Pokud je vada způsobena živelnou událostí (např. bouře, záplavy, zemětřesení a podobně)
  5. Pokud byla věc použita pro profesionální, výdělečné či průmyslové účely (např. kávovar pro vaření kávy v restauračním zařízení, vysavač pro vysávání v domácnostech či provozovnách zákazníků Kupujícího – podnikatele a podobně) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada
  6. Pokud byla věc použita s jiným příslušenstvím, než které je určeno výrobcem
  7. Pokud byla věc nesprávně nebo nedostatečně udržována, např. nebyla věc řádně a pravidelně čištěna v souladu s návodem k obsluze a podobně.
  8. Pokud byla věc vystavena nepříznivým vnějším vlivům, případně do ní vnikly cizí předměty či tekutiny (včetně elektrolytu z baterií) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada.