Servis
Jak reklamovat:
Velké domácí spotřebiče (chladničky, pračky, myčky…):
Postupujte prosím následovně:
- K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
- Kontaktujte servisní infolinku na telefonním čísle 577 055 333
- Pracovníci infolinky zaevidují Váš požadavek na opravu a následně jej předají příslušnému servisu
- Servis Vás zkontaktuje a dohodne s Vámi termín opravy.
Malé domácí spotřebiče a spotřební elektronika:
Vadný výrobek můžete reklamovat u svého prodejce nebo v některém z našich autorizovaných servisů.
Seznam servisů:
Název | Adresa | Obec | Telefon | |
---|---|---|---|---|
VIDEO klinik, spol. s r.o. | Antonínská 4 | Brno | 602 731 143 | servis@videoklinik.cz |
ETA a. s. – Centrální servisní středisko | Hrabůvky 803 (vstup do areálu z ulice Hrabůvky) |
Zlín | 577 055 331 | servis@eta.cz |
TVS Servis | Nábřeží SPB 454 | Ostrava | 596 912 602 | tvs@login.cz |
Poass Radioservis – Zemek | Jiráskovo nám.1123 | Hradec Králové | 495 521 490 | poass2hk@volny.cz |
JM SERVIS, s. r. o. | Průmyslová 458 | Planá nad Lužnicí | 381 261 831 | info@jm-servis.cz |
Eservis – Radim Wejskrab | Klavíková 12 | České Budějovice | 387 318 700 | eservis@eservis.cz |
A. V. Kovoslužba | Cílkova 796/9 | Praha 4 | 241 714 442 | servis@kovosluzba.cz |
INTERSERVIS Liberec | 28. října 41 | Liberec | 482 771 547 | loffler@inter-servis.cz |
TOP Elektronik | Závodu míru 500/100 | Karlovy Vary | 353 230 336 | info@topelektronik.cz |
Informace o způsobu použití a údržbě výrobku
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží,
- pokud vadu sám způsobil, např. tím, že
- provedl neodbornou nebo nesprávnou montáž či instalaci věci
- používal věc pro jiný účel, než ke kterému věc slouží nebo je určena
- Jedná-li se o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání, neboť se nejedná o vadu věci
- Pokud je vada způsobena živelnou událostí (např. bouře, záplavy, zemětřesení a podobně)
- Pokud byla věc použita pro profesionální, výdělečné či průmyslové účely (např. kávovar pro vaření kávy v restauračním zařízení, vysavač pro vysávání v domácnostech či provozovnách zákazníků Kupujícího – podnikatele a podobně) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada
- Pokud byla věc použita s jiným příslušenstvím, než které je určeno výrobcem
- Pokud byla věc nesprávně nebo nedostatečně udržována, např. nebyla věc řádně a pravidelně čištěna v souladu s návodem k obsluze a podobně.
- Pokud byla věc vystavena nepříznivým vnějším vlivům, případně do ní vnikly cizí předměty či tekutiny (včetně elektrolytu z baterií) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada.