Servis

Jak reklamovat:

Velké domácí spotřebiče (chladničky, pračky, myčky…):

Postupujte prosím následovně:

  1. K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
  2. Kontaktujte servisní infolinku na telefonním čísle 577 055 333
  3. Pracovníci infolinky zaevidují Váš požadavek na opravu a následně jej předají příslušnému servisu
  4. Servis Vás zkontaktuje a dohodne s Vámi termín opravy.

Malé domácí spotřebiče a spotřební elektronika:

Vadný výrobek můžete reklamovat u svého prodejce nebo v některém z našich autorizovaných servisů.

Seznam servisů:

Název

Adresa

PSČ

Obec

Telefon 1

E-mail

VIDEO klinik, spol. s r. o.

Antonínská 4

602 00

Brno

602 731 143

servis@videoklinik.cz

ETA a. s.  - Centrální servisní středisko

Hrabůvky 803

760 01

Zlín

577 055 331

servis@eta.cz

Televize-Video servis

Nábřeží SPB 454

708 00

Ostrava

596 912 602,596 818 459

tvs@login.cz

Radioservis - Jaroslav Zemek

Jiráskovo nám.1123

500 02

Hradec Králové

495 521 490

poass2hk@volny.cz

JM SERVIS, s. r. o.

Svépomoc 682

391 02

Sezimovo Ústí

381 215 260

info@jm-servis.cz

Eservis - Radim Wejskrab

Klavíková 12

370 04

České Budějovice

387 318 700

eservis@eservis.cz

A.V. Kovoslužba s.r.o.

Cílkova 796/9

142 00

Praha 4

241 714 442

servis@kovosluzba.cz

Interservis Liberec s.r.o.

28. října 41

460 07

Liberec

482 771 547

info@inter-servis.cz

Top Elektronik M&V, s.r.o.

Závodu míru 500/100

360 17

Karlovy Vary

353 230 336

info@topelektronik.cz 

 

Informace o způsobu použití a údržbě výrobku

  1. Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, 
    1. pokud vadu sám způsobil, např. tím, že
    2. provedl neodbornou nebo nesprávnou montáž či instalaci věci
  2. používal věc pro jiný účel, než ke kterému věc slouží nebo je určena
  3. Jedná-li se o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání, neboť se nejedná o vadu věci
  4. Pokud je vada způsobena živelnou událostí (např. bouře, záplavy, zemětřesení a podobně)
  5. Pokud byla věc použita pro profesionální, výdělečné či průmyslové účely (např. kávovar pro vaření kávy v restauračním zařízení, vysavač pro vysávání v domácnostech či provozovnách zákazníků Kupujícího – podnikatele a podobně) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada
  6. Pokud byla věc použita s jiným příslušenstvím, než které je určeno výrobcem
  7. Pokud byla věc nesprávně nebo nedostatečně udržována, např. nebyla věc řádně a pravidelně čištěna v souladu s návodem k obsluze a podobně.
  8. Pokud byla věc vystavena nepříznivým vnějším vlivům, případně do ní vnikly cizí předměty či tekutiny (včetně elektrolytu z baterií) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada.