Servis
Jak reklamovat:
Velké domácí spotřebiče (chladničky, pračky, myčky…):
Postupujte prosím následovně:
- K reklamaci potřebujete platný prodejní doklad nebo vyplněný záruční list
- Kontaktujte servisní infolinku na telefonním čísle 577 055 333
- Pracovníci infolinky zaevidují Váš požadavek na opravu a následně jej předají příslušnému servisu
- Servis Vás zkontaktuje a dohodne s Vámi termín opravy.
Malé domácí spotřebiče a spotřební elektronika:
Vadný výrobek můžete reklamovat u svého prodejce nebo v některém z našich autorizovaných servisů.
Seznam servisů:
Název |
Adresa |
PSČ |
Obec |
Telefon 1 |
|
VIDEO klinik, spol. s r. o. |
Antonínská 4 |
602 00 |
Brno |
602 731 143 |
|
ETA a. s. - Centrální servisní středisko |
Hrabůvky 803 |
760 01 |
Zlín |
577 055 331 |
|
Televize-Video servis |
Nábřeží SPB 454 |
708 00 |
Ostrava |
596 912 602,596 818 459 |
|
Radioservis - Jaroslav Zemek |
Jiráskovo nám.1123 |
500 02 |
Hradec Králové |
495 521 490 |
|
JM SERVIS, s. r. o. |
Svépomoc 682 |
391 02 |
Sezimovo Ústí |
381 215 260 |
|
Eservis - Radim Wejskrab |
Klavíková 12 |
370 04 |
České Budějovice |
387 318 700 |
|
A.V. Kovoslužba s.r.o. |
Cílkova 796/9 |
142 00 |
Praha 4 |
241 714 442 |
|
Interservis Liberec s.r.o. |
28. října 41 |
460 07 |
Liberec |
482 771 547 |
|
Top Elektronik M&V, s.r.o. |
Závodu míru 500/100 |
360 17 |
Karlovy Vary |
353 230 336 |
Informace o způsobu použití a údržbě výrobku
- Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží,
- pokud vadu sám způsobil, např. tím, že
- provedl neodbornou nebo nesprávnou montáž či instalaci věci
- používal věc pro jiný účel, než ke kterému věc slouží nebo je určena
- Jedná-li se o opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním nebo u použité věci opotřebení odpovídající míře jejího předchozího používání, neboť se nejedná o vadu věci
- Pokud je vada způsobena živelnou událostí (např. bouře, záplavy, zemětřesení a podobně)
- Pokud byla věc použita pro profesionální, výdělečné či průmyslové účely (např. kávovar pro vaření kávy v restauračním zařízení, vysavač pro vysávání v domácnostech či provozovnách zákazníků Kupujícího – podnikatele a podobně) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada
- Pokud byla věc použita s jiným příslušenstvím, než které je určeno výrobcem
- Pokud byla věc nesprávně nebo nedostatečně udržována, např. nebyla věc řádně a pravidelně čištěna v souladu s návodem k obsluze a podobně.
- Pokud byla věc vystavena nepříznivým vnějším vlivům, případně do ní vnikly cizí předměty či tekutiny (včetně elektrolytu z baterií) a v příčinné souvislosti s tím vznikla vada.